Saturday, May 29, 2010

ZAHRIN MACAM CACING KEPANASAN

Anwar baru gempak aje dia dah menggelabah.....macam ada makan duit haram aje....kalau tak takkan dia beria-ia nak saman DSAI kalau nama dia dijolok....wa rasa dia mesti ada makan cili ni.....kalau tak buat apa nak menggelabah....nampak sangat katak puru ni dah tak lena tidur....bunyi handfon dan bunyi ketuk pintu...dah sah-sah dia terlompat...berderau darah sampai kekepalo....kot-kot SPRM yang datang.....berani kerana tak buat salah....takut sebab banyak buat salah....kita tengok ajer ler......



Bekas wakil rakyat sedia saman Anwar 

SHAH ALAM - Ahli Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Hashim tidak akan teragak-agak mengambil tindakan undang-undang terhadap Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim sekiranya beliau dikaitkan antara pemimpin yang lompat parti untuk menerima habuan lumayan dari Barisan Nasional (BN). 

Menurutnya, beliau tidak gentar dengan ugutan Anwar yang mendakwa mempunyai bukti kukuh bahawa wakil rakyat Pakatan Rakyat (PR) meninggalkan parti ditawar RM2 juta dan kontrak kerajaan yang lumayan sebagai ganjaran. 

“Jika Anwar secara jelas menuduh saya sebagai pemimpin lompat parti yang menerima habuan dari BN sebagaimana yang dikatakan, saya akan saman beliau. 

“Saya menegaskan sekali lagi bahawa saya keluar PKR kerana hilang kepercayaan kepada kepimpinan parti termasuk Anwar sendiri, tiada kaitan dengan habuan dari BN,” katanya kepada Sinar Harian. 

Beliau berkata demikian mengulas dakwaan Anwar bahawa pihaknya mempunyai bukti kukuh menunjukkan wakil- wakil rakyat yang meninggalkan PKR ditawarkan RM2 juta dan kontrak kerajaan berjuta-juta ringgit sebagai habuan. 

Sementara itu, Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Pelabuhan Klang, Badrul Hisham Abdullah turut menafikan dakwaan Anwar itu sebaliknya menyifatkan tindakannya keluar dari PKR kerana mendapat desakan dari parti itu. 

“Malah, saya pernah ditawarkan beliau sebanyak RM8 juta supaya mengosongkan kerusi DUN Pelabuhan Klang, 

“Jika habuan yang saya kejar, lebih baik saya menerima tawaran beliau tetapi saya mementingkan khidmat kepada rakyat,” katanya.-sinar

No comments:

Post a Comment

POSTING RUJUKAN

SAJAK DR ASRI

BLOG LIST

AlQurannulkarim

Listen to Quran