Thursday, May 20, 2010

ASHAARI BALIK SEMULA?

Ingatlah wahai manusia segala puji-pujian dan sanjung-sanjungan itu hanya bagi Allah....Ini apa dah jadi dengan saki baki pengikut AlArqam ni....siap kata arwah ashaari hanya pergi sementara dan akan balik semula dalam bentuk jasad...wah ini dah macam nak lawan kuasa tuhan ni....Rasullah SAW kekasih Allah pun meninggal....siapa arwah ashaari ini jika nak banding dengan Rasullah....siap dah mati boleh hidup balik....dah macam filem tamil pulak....pengikut AlArqam ni....Bertaubatlah korang semua jangan dipermainkan oleh bisikan sisyaitan laknatullah tu....dan jangan bermimpi disiang hari bhai...




PERSEMBAHAN pantomin  Abuya terlantar sakit dengan rohnya berdiri di sampingnya ketika konsert  di Bandar Country Homes, Rawang, Isnin lalu.
PERSEMBAHAN pantomin Abuya terlantar sakit dengan rohnya berdiri di sampingnya ketika konsert di Bandar Country Homes, Rawang, Isnin lalu.


Pengikut percaya Asaari tak mati

KUALA LUMPUR: Tidak sampai seminggu Asaari Muhammad atau lebih dikenali sebagai Abuya meninggal dunia, pengikutnya kembali mencetuskan kontroversi apabila mengadakan konsert khas bagi menggambarkan kononnya bekas pemimpin kumpulan Al-Arqam yang diharamkan itu cuma ghaib dan akan pulang semula dalam masa terdekat.

Konsert ‘Kalahkan Nafsu Abuya Pulang’ yang diadakan selama dua hari bermula Isnin lalu di Bandar Country Homes, Rawang, diselitkan dengan nyanyian nasyid dan bacaan puisi yang antara lain memuji Asaari sebagai pemimpin hebat, manakala persembahan pantomin menunjukkan Abuya terlantar sakit dengan rohnya berdiri di sampingnya.
Anak sulungnya, Fakhrur Razi memangku jawatan Pengerusi Eksekutif Global Ikhwan Sdn Bhd – syarikat yang sebelum ini diterajui Asaari dalam ucapan pembukaan konsert itu, berkata Abuya sebenarnya hanya pergi sementara dan akan kembali dengan jasad yang hidup bagi memimpin umat Islam.
“Kita bersyukur kerana kita semua tidak bersedih dengan pemergian Abuya kerana sebenarnya Abuya tidak mati, tetapi hanya ghaib. Kegembiraan yang kita tunjuk ini adalah bukti yang kita yakin perkara itu.

No comments:

Post a Comment

POSTING RUJUKAN

SAJAK DR ASRI

BLOG LIST

AlQurannulkarim

Listen to Quran