Tuesday, May 18, 2010

USTAZAH TERLAMPAU

Ini dah memang betul-betul terlampau melampau...seorang ustazah yang kononnya mengajar agama...tapi melakukan zina ditempat dia mendidik anak didiknya ternyata menguji tahap kesabaran kita....Inilah sebenarnya generasi yang dicipta UMnoBn....baik muftinya ulamanya ustaz ustazahnya....semuanya hanya bertopengkan islam....islam hanya pada kulit dan keturunan.....Wa...cabar sapa-sapa yang ada sumber lengkap adegan seks ustazah ini....untuk mendedahkan siapakah Ustazah setan nie........


SALAH satu aksi seorang ustazah bersama pasangannya dalam rakaman video yang tersebar baru-baru ini.


KUALA LUMPUR - Menjijikkan apabila seorang ustazah sebuah sekolah agama di sini yang lengkap berjubah, bertudung dan bersarung tangan tergamak melakukan hubungan seks di dalam bilik asrama pelajar dengan seorang warden.
Perbuatan terkutuk ustazah itu dan pasangannya terbongkar selepas rakaman video yang diambil ketika mereka melakukan hubungan seks tersebar secara meluas hingga diolah dalam empat siri yang berbeza tetapi melibatkan 'pelakon' yang sama.
Berdasarkan kepada percakapan mereka, rakaman itu dibuat kononnya untuk mengabadikan kenangan cinta mereka sejak enam bulan lalu.
Kosmo! mendapati dalam video seks pertama selama tujuh minit yang disebarkan itu, ustazah berkenaan pada mulanya seperti takut-takut apabila pasangannya cuba merakamkan aksi mereka menggunakan telefon bimbit.-kosmo

16 comments:

  1. SESUNGUHNYA JANGAN MENUDUH ORANG LAIN TANPA BUKTI. SETIAP MANUSIA DAN GOLONGAN ADA KESILAPAN DAN MASALAH MEREKA. JIKA KITA TERLALU TAKSUB MENUDUH ORANG, SUATU HARI MUNGKIN TUHAN AKAN MENUNJUKAN KEAIBAN KITA PADA ORANG LAIN. KITA PERLU MENJAGA TUTUR KATA DAN AHLAK SUPAYA TIDAK MENYAKITI ORANG LAIN.

    ReplyDelete
  2. ye setuju, yg salah tu salah le.. tak perlu nak aibkan mereka. dan tak perlu jugak meletakkan kesalahan dorang ni pada org lain.. jauhkanlah perbuatan yg menyakiti org lain.. kita terlalu banyak komplen, yg tu tak betul, yg ni tak betul, patut kita tanya pada diri sendiri dulu, betul sangat ke kita ni..

    ReplyDelete
  3. dia manusia bukan malaikat. ibu bapa kita malahan dlm islam juga tidak diajar menyalahkan, menghina juga menuduh sesiapa.

    ReplyDelete
  4. apa kena mengena ustazah ni dgn umnoBN pulak..ni laa golongan sempit akal..

    ReplyDelete
  5. aku rase engkau ni perasan bagus..nampak sgt pemilik blog ni orang yg cetek akal dan tak bertamadun..
    buat ape nak mendedahkan die..nak mengaibkan??

    ReplyDelete
  6. ustazah ni patut di dakwa laa....muka semua nampak jelas tunggu apa lagi...tangkap la...sebat laaa...jelas muka dlm video kalau mau link surf je rapid share...patut ambil tindakan sebat....

    ReplyDelete
  7. korang semua salahkan ustazah tu, x nak pulak nak dedahkan sape lelaki poyos tu...ustazah tu mungkin dibutakan oleh cinta dan merelakan diri diperkudakan sewenangnya oleh lelaki ni...sebenaqnya aku simpati dgn ustazah ni dengan kedaifan dan kedangkalannya dlm bercinta senang2 aje menyerah diri dlm ke'terpaksa'an...dr kita kutuk pelaku2 seks ni baik kita doakan semoga mereka bertaubat, itu lebih baik dr mengaibkan mereka, mungkin satu hr terkena kepada batang hidung sendiri atau keluarga atau rakan2....wallahualam...

    ReplyDelete
  8. assalamualai kum,,, aku xnk sokong mn2 pihak,, aku sokong hukum hudud jalankan hukum hudud pasti maksiat dapt dbendung,,, allah maha adil dan maha mngetahui apa2 pn,,,

    ReplyDelete
  9. Perempuan yang berzina dan laki-laki yang berzina, maka deralah tiap-tiap seorang dari keduanya seratus dali dera, dan janganlah belas kasihan kepada keduanya mencegah kamu untuk (menjalankan) agama Allah, jika kamu beriman kepada Allah, dan hari akhirat, dan hendaklah (pelaksanaan) hukuman mereka disaksikan oleh sekumpulan orang-orang yang beriman. (QS. 24:2)

    ReplyDelete
  10. buat apa nak sembunyi2 org yg telah melakukn dosa besar? berani buat berani tanggunglah.memang patut gambar mereka disiarkan agar menjadi tauladan org lain.

    ReplyDelete
  11. oppps,jgn la nk fitnah ulama,mufti,ustaz ustazah yg lain plak..ko tgh buat fitnah ni sedara..ckp mcm golongan cerdik pandai tp ko xsedar kritikan ko ni da melampau dan xikut cara islam..jgn nak pecah belahkan kaum ko sendiri.setiap org mesti bt salah,doakan dia bertaubat.semua manusia tak sempurna.so cuba memandang ketidaksempurnaan seseorang dgn cara yg sempurna..

    ReplyDelete
  12. jgn kerna nila setitik rosak susu sebelanga. klu nk jadikn pengajarn pn jgn sampai mengaibkn. itu nk memporak perandakn keadaan. jenis org mcm ni lg dahsyat perangai. org mcm ni yg patut dihukum! apa yg diperolehi dr mmbuka pekong org lain?

    ReplyDelete
  13. Pemilik ni golongan yang bukan sempit akal malah tak ada akal langsung.Seronok la macam ni, kita pakay ramai-ramai masuk parti pemilik blok ni, lepas ni boleh salahkan BN ke Umno ke. Kalau pemimpin dia bagi tazkirah pukul 3 pagi, kena tangkap, ni semua fitnah dan konspirasi UMNO. Hallo brader, sudah-sudah la perkecilkan minda rakyat. Baik umno atau pas, masing2 tak lepas dari dosa dan bukan maksum. Malah dalam hati Nik Aziz tu pun, hanya Allah yang tahu samada ada atau tidak sifat baik atau tak baik. Jgn ingat diri sendiri lebih islan dari orang lain. Bodoh punya orang.

    ReplyDelete
  14. bodoh tak ada otak

    ReplyDelete
  15. kepala tok ey ai lu..mmg melayu ni dh nk jadi apa dh..oi melayu ubah la sikap dn mentaliti tu..dh la dgn cerita2 karut marut..buat menambah dosa free..buat la cerita yg senonoh sket..tk malu ke Allah tk pun malu dgn diri sendiri..dimana maruah/harga diri kau tu..

    ReplyDelete
  16. malu lh dgn bangsa lain kalu iya pun..kau ni diawal blog kalah blog nik aziz..lepas tu semua cerita yg memalukn..inilah die politik melayu..tgk negara lain ada serupa kita ke..makihamun dh mcm fardhu ain korang buat..ciss..MEMALUKANNNNNNN

    ReplyDelete

POSTING RUJUKAN

SAJAK DR ASRI

BLOG LIST

AlQurannulkarim

Listen to Quran