Wednesday, November 28, 2012

DEEPAK DAH MULA KENA TEKAN..LETAK JAWATAN

Tak per bro...berani kerana benar...ramai dibelakang lu bro...teruskan pendedahan...jadikan najib or muyiddin ketua pembangkang...takbirrrr


Ahli perniagaan Deepak Jaikishan hari ini mengumumkan meletak jawatan pengarah dari kesemua 26 syarikatnya, didakwa ekoran tekanan ke atasnya oleh lembaga pengarah syarikat berkenaan.
Beliau mendakwa, lembaga pengarah syarikat tersebut berbuat demikian susulan siri wawancara yang diadakan bersama beberapa media termasuk Malaysiakini berhubung kontroversi yang menyelubungi pembunuhan wanita Mongolia Altantuya Shaariibuu.

"Pagi ini saya diminta oleh lembaga pengarah saya untuk meletak jawatan daripada kesemua 26 syarikat yang mana saya merupakan pengarah kerana kontroversi melibatkan Altantuya dan penyiasat persendirian Bala," katanya.

Deepak yang mengenakan baju-T kasual berwarna kelabu kelihatan muram ketika mengumumkan perkara itu dalam sidang media di Kuala Lumpur hari ini.

Tambahnya, anggota keluarganya turut membantah tindakannya.-mkini

Wednesday, November 21, 2012

BERAHIM PERKASA NI SYIAH KER?????video inside

Pehhhhh.....lama siut tak update....gila babas wa cakap lu....ni berita gempak semalaya nie...berahim perkasa  bergambar dgn khomeni syiah iran....terbongkar beb bongkar....katak lepas ni berjelir-jelirlah lidah dia menepis sana-sini cari port nak menyorok....jawab ko jawab berahim perkasa....


Kuala Lumpur - by @tiewnama
Berita yang sungguh mengejutkan negara apabila presiden ulama Besar PERKASA merangkap ahli
umno iaitu ibrahim ali telah mengadakan pertemuan empat mata dengan ulama besar syiah iaitu khamenei,

ibrahim ali yang selama ini tim era pasca tidak tahu akan statusnya yang selama ini melaungkan hidup
melayu hidup melayu islam, adakah bersetongkol dengan syiah, sesuai dengan kata kata menteri agama
islam dari barisan nasional bahawa syiah boleh di amalkan tetapi tidak boleh di sebarkan di malaysia, 

berbalik kepada video panas ini, ibrahim ali yang juga ahli parlimen umno pasir mas telah menvideokan
pertemuan sulit beliau dengan ulama besar syiah, apakah ibrahim ali adalah?? pada pendapat tim era pasca,
seluruh persatuan PERKASA perlu membubarkan NGO ini kerana di khuatiri membawa fahaman syiah
di bumi malaysia yang bertuah ini! 

di harap polis, jabatan agama, SKMM perlu memantau dan menyiasat setiap aktiviti PERKASA selama
ini kerana di khuatiri menyebar fahaman syiah sebagai rahsia pertubuhan dan hub penyebaran. kerana
umum tahu bahawa syiah saja yang menentang hebat ahlul sunnah wal jemaah,

sebagai contoh, setiap hari ibrahim ali akan menghentam pimpinan Pas, tetapi tidak pernah menghentam
pimpinan umno iaitu ahlul punnah wal ranah. apakah yang sedang di sembunyikan oleh ibrahim ali ini?
apakah pertemuan sulit yang di videokan ini akan membawa perkembangan syiah di bumi malaysia?
jawapan tim era pasca #Tanya Ibrahim Ali sebab apa dia jumpa ulama besar syiah itu. - erapasca


Sunday, July 15, 2012

BERITA GEMPAK MUHYIDDIN MAHU PRU13 TAHUN NI

Ini sudah bagus...muhyiddin sudah bunyi...bengang kot kat najib lambat nah nak pru...macam nie baru gentelman...oopps gentelman plak...sori..sori...gentleman...

TPM: 'Kalau boleh biarlah PRU tahun ini'
Tan Sri Muhyiddin Yassin
KUALA LUMPUR - Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin berharap Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak akan memanggil Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) tahun ini walaupun adanya banyak perayaan mulai bulan depan hingga awal 2013.

Spekulasi meramalkan PRU13 kemungkinan September ini ataupun awal tahun depan.-sinar

Sunday, July 1, 2012

X KP JPA KECEWA DIBERHENTIKAN

Kenapa ye agaknya....aku rasa yang tersiratnya...pasai najib nak amik ali mamak...ooops sori...ali hamsa jadi KSN la ni agaknya....kuaja ko najib...mentang2 ali tinju ni...ooops sori lagi...banyak sangat ali la..ali hamsa ni kuat kebodekkannya...memang kuaja....nk baca lebih2 pn kena bayar...memang kuaja


Tan Sri Abu Bakar Abdullah

Abu Bakar hanya dimaklum menerusi surat

Putrajaya: Bekas Ketua Pengarah Perkhidmatan Awam (KPPA), Tan Sri Abu Bakar Abdullah, mengesahkan beliau tidak bersara tetapi perkhidmatannya dalam kerajaan ditamatkan.-BH

Tuesday, June 12, 2012

TUNANG ANAK NAJIB PENYANGAK RUPANYA....

Alahai menantu omak....ngape deme penyangak.....kan dh jadi geng....


Dokumen mahkamah Amerika Syarikat mendakwa warganegara Kazakhtan Daniyar Nazarbayev, yang bertunang dengan anak perempuan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak, terlibat dalam penipuan.

Dokumen mahkamah yang difailkan di Mahkamah Agung Manhattan mendakwa, dia menipu bapa tirinya seunit kondominium bernilai AS$20 (RM62 juta) dan memasuki Universiti Columbia menggunakan dokumen palsu.

Nooryana Najwa Najib and Daniyar NazarbayevMenurut The New York Posthari ini, dokumen mahkamah itu menyebut, Daniyar memalsukan dokumen untuk memberikan gambaran bahawa dia berkelulusan daripada sekolah tinggi di Kazakhstan.

Bagaimanapun, sumber akhbar itu berkata, dia sebenarnya bersekolah di Switzerland dan tidak menamatkan pelajaran.

Rekod Columbia masih menunjukkan Daniyar masih dalam senarai bekas pelajar dan bergraduasi pada 2010. 

The New York Post melaporkan jurucakap Columbia sudah dihubungi tetapi enggan mengulasnya.-mkini

Wednesday, May 30, 2012

TUNKU MINTA MELAYU HAPUSKAN UMNO

Tak caya....baca suratkabo nie....carilah kat mano-mano....den maleh nak cakap banyak-banyak....

Tuesday, May 29, 2012

AYOYOO...XIGP SUDAH BUKAK MULUT..

Ayoyo....sapa gerangan itu menteri....mesti nampak cam taiko agaknya...sapa...sapa...sapa...


WAWANCARA Mantan Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan mengesahkan wujud pakatan sulit di antara rangkaian kongsi gelap dan pasukan Polis Di Raja Malaysia.

Dalam temubual eksklusif dengan Malaysiakini, Musa turut mengakui rangkaian sama wujud antara kongsi gelap dan ahli politik tanah air yang disifatkannya berada pada tahap "serius."
ex-igp musa hassan interview with malaysiakini 4Katanya, beliau mula mengambil langkah serius untuk membanteras aktiviti haram seperti judi, pelacuran dan sindiket peminjam wang ketika mula memegang jawatan Ketua Polis Johor.

Ini kerana beliau tidak percaya kepada konsep "menggunakan penjenayah untuk mengawal penjenayah lain," seperti digambarkan dalam filem Godfather yang menceritakan hubungan kongsi gelap dan pasukan polis.

"Mereka sendiri (di Amerika Syarikat) mengambil masa bertahun-tahun untuk menghapuskan perkara ini," katanya.

Menurutnya, rangkaian kongsi gelap yang memperolehi banyak wang melalui aktiviti haram tidak boleh dibiarkan "mengawal" ahli politik.

"Mereka ini banyak dana. Jadi apabila dana luas mereka boleh kawal orang. Kalau ahli politik terlibat, mereka boleh kawal ahli politik," katanya.

Usaha tersebut katanya diperhebatkan lagi apabila beliau mengetuai Jabatan Siasatan Jenayah.

Namun, tindakan tegasnya kurang disenangi ahli politik tertentu dan sebahagian daripada pegawai di dalam pasukan polis.

"Apabila saya ambil tindakan, orang politik datang pejabat saya tanya 'Kenapa you ambil tindakan sebegini?' dan mengatakan ini (mereka yang dikenakan tindakan adalah) kawan-kawan mereka. 

"Jadi apabila kita hendak banteras, mereka marahlah kita sekat rezeki mereka," katanya.

Monday, April 30, 2012

POSTING RUJUKAN

SAJAK DR ASRI

BLOG LIST

AlQurannulkarim

Listen to Quran