Wednesday, May 26, 2010

KHALID SAMAD CABAR EZAM BERTANDING

Berani ke sibudak Ezam lahanatun tu....tapi kan wa rasa lawan sekarang tak payah tunggu PRK13....lama sangat...kasi benam betul-betul budak lahanat tu....dia ingat dia tu bagus sangat....cinabeng punya budak....tapi kan wa rasa jugak ah...BN pun tau siEzam ni gerenti kalah dia tak akan letak ezam punya....percayalah.....


Ahli parlimen Shah Alam, Khalid Samad hari ini mencabar bekas ketua pemuda PKR yang berpaling tadah, Ezam Mohd Noor untuk bertanding di kerusinya pada pilihan raya umum akan datang.

Khalid berkata, Ezam yang baru-baru ini dilantik sebagai senator perlu membuktikan yang beliau mempunyai sokongan di kalangan warga Shah Alam dengan menghadapinya dalam pemilihan tersebut.

"Sejauh mana pendirian rakyat terhadap beliau perlu dibuktikan," katanya dalam satu sidang media hari ini.

Ezam pernah bertanding melawan calon Umno di kerusi Shah Alam pada 1999 semasa masih bersama PKR tetapi tewas.

Menurut Khalid, Ezam yang dulunya seorang penyokong kuat ketua umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim, kini tunduk kepada tekanan Umno.

"Sekarang dia bawa hujah kata Anwar memang seorang yang lakukan perkara terkutuk itu," katanya dengan merujuk kepada dakwaan liwat yang dihadapi Anwar.

Khalid juga berkata, pusingan 180 darjah yang dilakukan Ezam juga menunjukkan kuasa tekanan Umno terhadap bekas pemimpin PKR itu.-mkini

No comments:

Post a Comment

POSTING RUJUKAN

SAJAK DR ASRI

BLOG LIST

AlQurannulkarim

Listen to Quran