Friday, May 14, 2010

SATU LAGI MP KATAK KELUAR PKR

Diharap Pakatan Rakyat terutamanya PKR dapat memulihkan keadaan yang agak berserabut sekarang ini dengan sorang-sorang mangkuk MP atau Adun yang keluar atau melompat parti.. PR harus memperkukuhkan benteng parti dari segala muslihat UMnoBN yang akan mengambil segala kesempatan terhadap mangkuk-mangkuk yang bermasalah...kerana perlu difahami sudah tentu dalam pru 2008 siapa pun tak menjangka PKR,PAS dan DAP berjaya menidakkan majoriti BN...dan sudah pastinya keperluan calon yang berkemampuan akan diberi kesempatan untuk bertanding dengan membelakangkan keteguhan prinsip mereka kepada parti....nah sekarang itulah mereka mudah dibeli dan diperdaya...diharap selepas ini dan dengan kemampuan yang dimiliki oleh PR sekarang pastikan setiap calon untuk PRU13 nanti benar-benar mantap dan berpendirian...bukannya katak bentung yang sibuk memanggil hujan dan melompat kesana dan kesini....berambus kau...


KUALA LUMPUR, 14 Mei (Bernama) -- Anggota Parlimen Wangsa Maju dari Parti Keadilan Rakyat (PKR) Wee Choo Keong isytihar keluar parti dan menjadi anggota parlimen bebas.

-- BERNAMA

1 comment:

  1. dah bapak katak mengajar lompat katak 16 september, maka ramailah katak yang nak melompat sekarang. mari kita lihat katak mana yang melompat sekarang!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete

POSTING RUJUKAN

SAJAK DR ASRI

BLOG LIST

AlQurannulkarim

Listen to Quran