Sunday, August 23, 2009

MAMAT NI MEMANG CILAKO
ogos 23 09

Dulu dia kata dia ahli PAS dan menyokong ISA..tapi selepas disemak dia bukan ahli pas sekarang tetiba pulak nak jadi ahli pas pasal TGNA kata umno bawak islam plastik....simamat bangang ini hanyalah baruah umno untuk mencari publisiti taraf taik anjing dan gimik-gimik politik taraf lorong haji taib...



Ini masa nak membodek UMngok Bn....jadi peguam bangang

Tunggu pemberita nak buat PC..nak cari glamerlah konon tu...mampuih lagi baik lah kau...


penyokong ISA

Tunjuk bagus beb...aku lah hero jalanan korang orang UMNO pun tak berani macam aku...

Penasihat Undang2 MAGARAN, Mohd Khairul Azam bin Abdul Aziz telah berkunjung ke Ibupejabat PAS di Jalan Raja Laut dengan tujuan untuk menyerahkan borang keahlian PAS.

Malang nya penyerahan borang tersebut tidak diterima pegawai yang bertugas di kaunter pertanyaan setelah mendapat arahan dari Setiausaha Agung PAS, Dato' Mustapa Ali. Tiada sebab diberikan.

Tindakan Azam memohon menjadi ahli PAS ialah kerana beliau yakin dengan apa yang telah dikatakan oleh Mursyidul Am PAS bahawa hanya PAS membawa ajaran Islam yang betul bukan seperti Islam plastik, Islam palsu yang dibawa UMNO.

Oleh kerana kecewa dihina dengan penolakan mentah2 permohonan beliau, Azam telah membuat aduan di pejabat SUHAKAM pada jam 3 ptg. Dalam aduan tersebut beliau meminta SUHAKAM menyiasat pelanggaran hak asasi beliau untuk berpersatuan (memilih parti PAS) oleh Setiausaha Agung PAS.-tranungkite

No comments:

Post a Comment

POSTING RUJUKAN

SAJAK DR ASRI

BLOG LIST

AlQurannulkarim

Listen to Quran