Wednesday, July 1, 2009

MB HARAM PERAK AKAN TERSUNGKUR?

Kerajaan BN Perak DiJangka Tumbang (Edited)

Berita mulai tersebar bahawa dua ADUN (Bukan-PR) Perak akan menyokong PR dalam masa terdekat. Berikutan itu BN Perak telah mengadakan mesyuarat tergempar semalam.

Namun, dua ADUN bebas tidak hadir dan tidak dapat dihubungi oleh BN. Desas-desus mengatakan, mungkin seorang dari mereka akan berpaling-tadah kepada PKR.

Maklumat yang baru diterima mengatakan BN sedang bersiap-sedia sama ada akan memohon perkenan Tuanku supaya DUN Perak dibubarkan.

-----
(Edited): Dua ADUN (Bukan-PR) berkanaan, khabarnya, mempunyai masalah antara seorang dengan yang lain.

Dari PerakExpress.com

Pemecah berita: DUN Perak dijangka bubar, ADUN BN pula paling tadah
Jun 30th, 2009 | By webmaster | Category: Pemecah Berita, Sam Ahmad, utama

Oleh Sam Ahmad

Berita tersebar luas, ada Adun BN akan berpaling tadah menyokong Pakatan. Umno buat meeting tergempar. Dan didapati Osman dan Jamal tak hadir.

Maklumat daripada sumber kuat, BN melalui Muhyiddin Yassin akan jumpa dengan Sultan Perak esok untuk dapat perkenan untuk bubarkan DUN. Maklumat itu juga ada menyebut bahawa Osman ada berjumpa dengan Nizar pada minggu sudah dan beliau memohon maaf sambil menyalahkan Jamal dengan apa yang terjadi di Perak sekarang. Beliau juga turut menyalahkan Jamal atas kesalahan mereka di mahkamah.

Tokeyai

Kalau benarlah ramalan ni padan muka sizambry nak lelong camry ni baru dia tahu langit tu tinggi ke rendah nak berkuasa sangat ye ambik kau....ni kalau cerita ni sampai besok pun tak habis kito pendekkan je lah yo...berani ke sultan nak bubar DUN ni berani ke sultan lantik semula Nizar jadi MB ni...ini persoalan yang betul-betul kaw-kaw punya...tokeyai maleh nak cakap lagi kita tunggu dan lihat aje nanti senario yang sememang sentiasa menggelegak ni....Tan Sri mufti tak buat solat hajat ke mintak zambry dan BN(Bini Najib) haram ni terus kekal berkuasa....kah....kah...kah...mufti... mufti

No comments:

Post a Comment

POSTING RUJUKAN

SAJAK DR ASRI

BLOG LIST

AlQurannulkarim

Listen to Quran