Monday, July 20, 2009

isnin 20 jul 09

Polis siasat pejabat SPRM


POLIS membawa beberapa dokumen dan komputer dari pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Selangor di Plaza Masalam, Shah Alam, semalam.

Kumpul bukti kes kematian Setiausaha Politik Exco Selangor

SHAH ALAM: Polis semalam mengambil beberapa lagi bahan bukti termasuk dokumen dan perkakasan komputer dari pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Selangor di Plaza Masalam di sini, bagi membantu merungkai misteri kematian Setiausaha Politik Exco Selangor, Teoh Beng Hock.

SPRM pula menangguhkan sementara siasatan kes salah guna peruntukan membabitkan 12 Ahli Dewan Negeri (Adun) Pakatan Rakyat Selangor supaya tidak mengganggu siasatan polis berhubung punca kematian Teoh.

Tokeyai

Pelik bin ajaib dah nak dikebumikan mendiang Teo dan dekat seminggu kematiannya polis semalam baru menyerbu pejabat SPRM apa dah jadi ni....macamana dengan bahan-bahan bukti penting yang boleh membantu siasatan sepanjang tempoh itu jika ada dan hilang atau dimusnahkan oleh SPRM atau pihak-pihak lain....pelik pelik polis malaysia ni nampak gayanya kena panggil FBI ni....dah polis kita slow macam tu....

No comments:

Post a Comment

POSTING RUJUKAN

SAJAK DR ASRI

BLOG LIST

AlQurannulkarim

Listen to Quran