Friday, June 4, 2010

BILA BLOGGERS2 UMNO BERGADUH PASAL KJ

Memang sahlah umnoapco ni nak karam tak lama lagi....bukan setakat sesama bos-bos besar dia bergaduh....sesama bloggers dia pun bergaduh.....apalah punya level parti macam ni....kata dah 64 tahun umuq dia....tapi mentaliti tahap cikai.....tu la pasalnya kalau banyak sangat tak originalnya melayu dia dalam parti....masing-masing dok kata ketuanan melayu....sudahlah hampeh semua....seronok jugak tengok puak-puak melayu asli dengan tak asli ni bergaduh.....tapi korang kena tahu...aku bukan nak mempromote blog diaorang....cuma nak kasi tau...umnoapco ni tenang aje diluar...didalamnya mashaallah lebih kurang mic dan mca jugaklah...dah sekapal namanyakan....ahh...maleh nak citolah....korang baco jolah nie...wa amik contoh dua blog nie....kelakar wei....


dari blog parpukari


GEMPAR! PEMUDA UMNO MAHUKAN KJ KE KABINET? kENAPA?

Maka marahlah segala pencacai upahan si Kitol yang telah merosakkan negara ini, segala macam investment yang telah dilaburkan akhirnya tidak membuahkan hasil kerana Khairy tak dapat nak jadi menteri! Jenis pencacai macam ni, dia bukan kira parti ka apa pun JANJI MASYUK!

Mereka ini jugalah yang mengatakan bahawa PM telah masukkan ramai Cina ke dalam Kabinet dan PM juga telah menggugurkan Dato Razali Ibrahim, apa la punya bodoh mereka ni? Dato Razali masih lagi Timbalan Menteri, apa yang mereka bising ni? Saja la tu kan? 
Klik sini

Pastu pulak Pemuda UMNO Sabah yang memang diketahui ramai adalah balaci KJ telah meminta PM supaya si Kitol ni dilantik menjadi menteri, alasannya, kalau pemuda masuk kabinet baru senang nak kerja, WHAT THE FUCK? Apa benda mamat ni cakap? 
Korang baca kat Pemuda jangan salah Iktiraf! Klik sini

Tak cukup dengan tu, aku dengar ada beberapa pemimpin yang mahukan Khairy masuk ke Kabinet juga, mereka ini semua rejected item sebenarnya, antara nama-nama yang sedang berusaha keras untuk memasukkan PEMUSNAH NEGARA ini kedalam kabinet ialah ZAHID HAMIDI, SHAHRIZAT JALIL dan AZEEZ RAHIM aka REMPIT! 
Klik sini

Jadi korang sendiri tengok dan nilaikan macamana mereka-mereka ini semua dengan begitu bertekad sekali ingin memusnahkan UMNO! Dah berapa kali kita cakap kalau nak selamatkan UMNO si kitol ini mesti diletak di luar kabinet! Takkan la bala yang dipilih oleh 304 Perwakilan Bangang tu kita nak naikkan sedangkan kita tahu dia adalah PENGKHIANAT!

Suara akar umbi dan rakyat pada amnya mahu UMNO berubah dan mereka tidak mahu lagi melihat LIABILTI masuk dan merosakkan UMNO! Tapi masih ada manusia yang tak cukup akal dan pentingkan diri sendiri, secara terus-terusan mahu UMNO hancur!

Yang paling aku pelik sekali ialah 
Zahid Hamidi, dia  sepatutnya faham bila KP tidak dilantik dalam kabinet, sebab zaman dia pun dulu, dia bukan timbalana mahupun menteri, tapi pelik betul aku dengan Menteri sorang ni, dari dulu lagi dia punya nak KJ jadi menteri, ada apa-apa ke Zahid?

Si 
Azeez Rempit yang belajar kat Preston, Universiti yang tak wujud tu pulak, jangan cerita la, dah la dia ada skandal tak terjawab yang pernah dibingkarkan oleh Dato Rocky tempohari,klik sini, sekarang dai nak banyak bunyi pulak ya? Ish tak sedar diri betul la mamat ni!

Berbalik pada Ketua Pemuda negeri yang mendesak PM supaya si BALA yang juga merupakan PENGKHIANAT ni dilantik menjadi Menteri, ini bermakna mereka semua tak mahu kerja kalau KJ tak dilantik jadi Menteri la ya? Sebab tak MASYUK kan?

Bagi aku senang je, SATUKAN PEMUDA dulu, buktikan yang dia layak jadi Ketua Pemuda, sekarang ni bila pergi mana pun asal cerita pasal Pemuda je semua panggil Pemuda Pondan! Ubah ini dulu, baru boleh dia  atau balaci-balaci upahan dia mintak jawatan!

Tolonglah kita semua tahu, semua KP Negeri adalah balaci upahan KJ! Jadi kalau korang mintak tu, maknanya si Kitol tu la yang suruh kan? Come on la, we all know la, ini semua taktik murahan punya, aku tau korang ni memang tak peduli pasal UMNO, lantak la apa nak jadi kat UMNO pun janji tembolok korang dah berisi, yang lain pergi mampos la kan?

Namun selagi aku dan sahabat-sahabat aku ada, kami akan tetap pertahankan dan menuntut supaya 
UMNO berubah, sudahlah, kami dan rakyat sekalian tak mahu dengar lagi taik-taik Tun Dol Bebal dalam UMNo yang masih ada dan terus-terusan mahu menghancurkan dan mencemarkan UMNO!

Bila tengok perangai, orang-orang UMNO kat atas ni, soalan sama tibul balik, BILA UMNO NAK BERUBAH NI?

Lagi elok kalau bila tiba masa perubahan kabinet untuk UMNO, mana-mana Menteri yang duduk dan memanaskan bangku ni digugurkan sekali! DEMI MENYELAMATKAN UMNO! AKu ingatkan sekali lagi, masa semakin suntuk! BERUBAH SEBELUM REBAH!

dari blog 1-mal.blogspot


Parpukari Presiden Bloggers Pro UMNO ?????


Bila pula Perpukari ini menjadi wakil kepada bloggers Pro UMNO dan menghantar desakan kepada Perdana Menteri agar jangan memilih orang ini atau orang itu menjadi menteri. Apakah si Parpukari kini sudah tahu ada nama yang telah tersenarai sebagai menteri yang membuat dia kini bagaikan kebingungan . Relax lah bro, kamu siapa , jika kamu pandai mendesak , orang lain juga pandai mendesak ,kami juga mewakili bloggers Pro UMNO mendesak agar Mukhriz di tarik balik jawatan beliau,

1) Membela bloggers untuk melemahkan orang lain untuk cover diri nya yang lemah.
2) Membayar si Parpukari ini memburukkan Khairy Jamaluddin dan dengan secara tidak langsung memburuk kan Pemuda UMNO Malaysia,
3) BIsu
4) Lembik
5) Apa dia dah buat di MITTI
6) Telah kaya kan ramai juak juak nya.
7) Tidak langsung membantu PM dan TPM menjawab isu isu negara,
8) Sebenatnya tidak layak kerana naik melalui merit ayah nya,
9) Kalau Ketua Pemuda tak ada jawatan ,kenapa dia ada ????
10) Dah tak relevan


No comments:

Post a Comment

POSTING RUJUKAN

SAJAK DR ASRI

BLOG LIST

AlQurannulkarim

Listen to Quran