Tuesday, July 20, 2010

ROSMAH JATUH ....ALAHAI GEDEBUK

Ada sapa-sapa ada tangkap gambar tak....mai lah kongsi sama no....nak tengok gak camno romannyo sirosmah nie bila tersungkuq....


Terdahulu, isteri Perdana Menteri Rosmah Mansor telah menyebabkan satu kegemparan kecil apabila beliau tergelincir lalu terjatuh di atas pentas selepas menyampaikan ucapannya sebagai Presiden Bakti (Badan Kebajikan untuk Isteri-isteri Menteri-menteri Persekutuan dan Timbalan-timbalan Menteri dan Barisan Nasional MP).
Dia baru saja selesai menyampaikan ucapan yang tidak lebih daripada 40 minit di majlis penutup acara tahunan isteri-isteri wakil-wakil BN apabila beliau terjatuh dan menyebabkan para tetamu menjerit dan terkejut dengan peristiwa itu.
Rosmah tidak dapat menyembunyikan kemarahannya terhadap pengawal peribadinya yang gagal untuk menangkap tangannya sehingga dia tergelincir. Di hadapan pentas dewan tari-menari yang sesak di sebuah resort utama dan spa di sini, sebaik sahaja dia naik kembali dan berlalu dari pengawal peribadinya yang cuba bantunya tapi dia enggan dibantu apabila ingin menarik kerusinya.
Dia juga menunjukkan jarinya dengan marah pada pengawal peribadi wanitanya itu seolah-olah menegur dan menyalahkan pengawal itu atas kejadian itu.


Musa, yang bakal menyampaikan ucapannya selepas Rosmah, berhenti kira-kira lima minit untuk bersama-sama Najib, VVIP lain yang berada di meja untuk memeriksa Rosmah. Isteri-isteri lain wakil-wakil rakyat BN yang duduk berhampiran meja utama juga pergi untuk melihat beliau.

Lawak tak. Padan muka Rosmah. Ini kuasa Allah untuk sedarkan ngko supaya tak berlaku zalim sesama manusia. Ada juga yang bakal di-C4'kan nanti. Kesian bodyguard tu. Dimarahi depan orang ramai. Harap-harap bodyguard ni dah kuar negara, takut senasib macam Althantuyaa..-ERAPASCA

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

POSTING RUJUKAN

SAJAK DR ASRI

BLOG LIST

AlQurannulkarim

Listen to Quran