Sunday, July 4, 2010

NAZRI ADA BUKTI PKR SPONSOR RPK

Bunyinya lebih kurang sama PKR dan RPK....ubah depan kebelakang....belakang kedepan.....ntah...ntah tersilap taip kot.....nak tulis RPK tertulis PKR pulak.....alah benda nie boleh buat lah....kalau berani cakap siapa yang sponsor.....yang sibala punya kes apa cerita.....orang tu siang-siang dah cakap sideepak dan sirosmah bini najib yang sponsor dia......hah.....apasal senyap pulak.....takut kat bini najib ker.....teloq tak da ka......den cadangkan kalau nazri dan kerajaannya berbohong kasi saman malu kat diaorang dengan lari berbogel keliling putraja....cukuplah putrajaya aje....sebab wa bengang nie argentina kalah tak dapat tengok maradona bogel.....tengok nazri dan geng-geng dia lari bogel jadilah.... 




PADANG RENGAS 3 Julai – Kerajaan mempunyai bukti mengatakan Raja Petra Kamaruddin dibiayai oleh Parti Keadilan Rakyat (PKR), kata Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohamed Nazri Aziz.
Beliau berkata, bukti-bukti menunjukkan PKR membiayai pengendali laman web Malaysia Today tersebut kini sedang disiasat selanjutnya.
‘‘Memang betul, saya ada bukti, duit dihantar (kepada Raja Petra). Saya ada bukti tunjuk hantar RM500,000, dia (Raja Petra) terima RM470,000. RM30,000 lagi habis ke mana saya tak tahu,” katanya selepas merasmikan program Kempen Kesihatan Gaya Hidup Sihat sempena ulang tahun ke-10 Kelab Senaman Klinik Kesihatan di sini hari ini.
Ditanya apakah kerajaan akan bertindak terhadap PKR, Mohamed Nazri yang juga Ahli Parlimen Padang Rengas berkata: ‘‘Kita kena tengok dulu (siasat) apa kesalahan dilakukan tetapi kita memang ada bukti menunjukkan dia hantar duit kepada Raja Petra.”
Dalam perkembangan sama, beliau menegaskan bersedia memberi jaminan terhadap keselamatan Raja Petra jika pengendali portal itu benar-benar takut untuk pulang ke tanah air bagi memberi keterangan.-utusan

No comments:

Post a Comment

POSTING RUJUKAN

SAJAK DR ASRI

BLOG LIST

AlQurannulkarim

Listen to Quran