Sunday, October 4, 2009

ISA Laknatullah Bangang Bin bengong
okt 4 09


MANSUHKAN ISA

Isa Samad Auta

Sipendek nih...betul-betul manusia bangang dahlah mulut tu sumbing tapi dah oter dah..stail dia cakap memang ikut sedap mulut sumbing dia tu...apa kena mengena Anwar dengan prk bagan pinang nih..dahlah member tu tak ada kat sini untuk mengcover....kalau betul pun isunya lainlah...mangkuk ayun...dia dituduh meliwat dan didapati tak bersalahpun...kau pulak bagi rasuah dan didapati betul kau bagi rasuah tinggal lagi nasib kau baik tak masuk penjara dia nih.. sipendek nih...betul-betul mangkuk ayun first class cakap semua bohong dan membelit ajer kerja dia...den tak bohong cuba korang tengok beg-beg yang muhyiddin bawak tu apa isinya tuh...kalau bukan duit takkan beg baju pulak nak bawak baju apa ke bagan pinang nih..naik heli lagi sekejap boleh balik rumah dia...Inilah padahnya kalau salah pilih pemimpin dan parti yang rasuah dari atas sampai kebawah semua rasuah....ISA pendek Laknatullah....




Calon BN, Tan Sri Isa Samad menolak tanggapan pembangkang bahawa beliau adalah calon 'kitar semula' tetapi sebaliknya berkata, label itu lebih sesuai untuk pemimpin pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

"Pada 2008, saya tidak bertanding dalam pilihanraya umum. Beliau (Anwar tidak bertanding lebih enam tahun, dia telah hancur," kata Isa yang juga calon BN dalam pilihanraya kecil DUN Bagan Pinang.

Pembangkang mensasarkan rekod Isa yang pernah digantung keahlian dalam Umno selepas didapati bersalah terbabit dalam politik wang dalam pemilihan parti pada 2004.

Ekoran itu, pihak pembangkang mendakwa BN 'mengkitar semula' Isa yang berusia 59 tahun itu untuk bertanding di kubu kuat Umno itu.

Sementara itu, Timbalan Presiden Umno, Tan Sri Muhyiddin Yassin sekali lagi mempertahankan pencalonan Isa dan menganggapnya sebagai calon paling sesuai untuk bertanding di Bagan Pinang.-mkini

No comments:

Post a Comment

POSTING RUJUKAN

SAJAK DR ASRI

BLOG LIST

AlQurannulkarim

Listen to Quran