Sunday, July 12, 2009

USTZ NASHA CIUM TANGAN NIK AZIZ DIMANIK URAI

Akhirnya, Timbalan Presiden PAS, Nasharuddin Mat Isa muncul juga di Manek Urai dan berkempen membantu calon PAS, Mohd Fauzi Abdullah mulai hari ini.

nasharuddin nik aziz manek urai 110709 kissBeliau tiba di Kelantan jam 9 pagi tadi dan turut serta dalam solat Dhuha bersama Mursyidul Am PAS dan calon PAS, Mohd Fauzi Abdullah.

Majlis sembahyang solat Dhuha itu diadakan di Sungai Peria, Manek Urai.

Nasharuddin dijadual menghadiri taklimat mengenai kempen pilihanraya di markas induk PAS Manek Urai pada jam 3 petang tadi.

Malam tadi, dalam ceramahnya, Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata, timbalannya itu "uzur" dan tidak dapat datang membantu kempen calon parti itu di Manek Urai.

"Itu (disebabkan) uzur. Kalau dijemput pun (beliau) tidak boleh hadir, uzur," kata Abdul Hadi yang pertama kali turun berceramah di Manek Urai.

Tokeyai

Semoga dengan ini semua pihak harus menghentikan tohmahan dan pandangan negatif terhadap timb pas ini barisan harus dimantopkan untuk memenangi PRK manik urai dan seterusnya menenggelamkan umno dengan labu-labunya...tutup cerita kerajaan perpaduan dan kaitannya dengan ustz nasha..dia dah insaf gamaknya..

No comments:

Post a Comment

POSTING RUJUKAN

SAJAK DR ASRI

BLOG LIST

AlQurannulkarim

Listen to Quran