Saturday, June 13, 2009

SEMALAM KENA KETUK HARI INI
SPRM DAKWA 2 DATUK UMNO



PUTRAJAYA 12 Jun – Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) perlu mengambil tindakan ke atas dua ahli UMNO bergelar Datuk yang disyaki terlibat dalam kes rasuah pembinaan projek Lebuh Raya Lingkaran Tengah 2 (MRR2).

Setiausaha Agung UMNO, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor yang mengesahkan siasatan ke atas kedua-dua ahli parti itu, mahu imej UMNO dibersihkan.

‘‘Kita tak nak ahli yang memburukkan imej parti. Kalau mereka kena dakwa, kita ikut prosedur biasanya kita akan gantung jawatan yang mereka pegang, itu kita akan lakukan.

‘‘Tapi SPRM kena ambil tindakan (terlebih dahulu), parti juga akan ambil langkah serupa seperti dilakukan ke atas Datuk Norza Zakaria dan Datuk Suhaili Abdul Rahman serta dua lagi pemimpin UMNO dari Seremban dan Perlis,” katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Semalam, Pengarah Siasatan SPRM, Datuk Mohd. Syukri Abdull mengesahkan siasatan ke atas dua lelaki bergelar Datuk telah siap dan sudah diserahkan kepada Bahagian Pendakwaan.-utusan

Tokeyai

Nak jago muko punya pasal hari ini SPRM tobalkan muko dakwa dua datuk AmNO cit ini macam punya orang pun ada kes tahun 2004 hari ini baru keluar memang tak buat kojo punya orang makan gaji buto sio-sio ajo namo baru imej baru kojo duk tang tu jugak itu pun nasib baik chegubard pocahkan tombolang dio orang mintak duit kat AmNo kalau tak jangan mimpilah dio orang nak dakwa Along-Along besar AmNo ni itupun apalah malang mamat tu jadi kambing hitam macam si Sirul tu....

No comments:

Post a Comment

POSTING RUJUKAN

SAJAK DR ASRI

BLOG LIST

AlQurannulkarim

Listen to Quran